Subject: Ed: Hinnang kooliklassi ruumidele
From: "Marianne Reinart" <[email-masked]>
To: "Liivi Zovo" <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Jun 2024 09:16:48 +0300

Tere

Palun registreeri Deltas.

Tänan!

Lugupidamisega

Marianne Reinart

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+372 5866 4816

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: Kadrioru Montessori kool <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 26. juuni 2024 08:42
Adressaat: Marianne Reinart <[email-masked]>
Teema: Hinnang kooliklassi ruumidele

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime tellida Terviseameti hinnangu väljastamise koolile 
tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta. Tahaksin täpsustada, kas olen hetkel 
vajalikest sammudest õigesti aru saanud.

Pind asub aadressil Weizenbergi 20/1, Tallinn, 4. korrus. Hoone 2. ja 3. 
korrusel tegutseb Gaia Kool.

1. Joogivee analüüs

Samas hoones tegutseb Gaia Kool, eeldan, et nemad on juba võtnud vastava 
proovi varasemalt. Loen juhendist, et "Juhul, kui veeanalüüs on varem 
tehtud, siis uut veeanalüüsi ühisveevärgi vee puhul ei ole vaja esitada, kui 
puudub kahtlus vee kvaliteedi suhtes."
Kas saate palun kinnitada, kas seda on vaja uuesti teha?

2. Valgustustihenduse mõõtmise protokoll

Tellime.

3. Ventilatsiooni ja õhuhulkade mõõdistused

Sama küsimus mis veeprooviga, kas saate palun kinnitada, kas seda on vaja 
uuesti teha? Või on see vajalik, kuna võtame üürile ruumid Gaia koolist 
erineval korrusel?

4. Ruumide plaan ja õpilaste arv

5. Õpetajate tervisetõendid

Suur tänu ette abi eest.

Heade soovidega

Monika Kallaste
5290139

MTÜ Kadrioru Montessori Kool

 <https://kadriorumontessorikool.ee/>